"יוצאים לדרך": המלצות לטיולים בכל רחבי הארץ | האזינו

נתי קאליש No Comments on "יוצאים לדרך": המלצות לטיולים בכל רחבי הארץ | האזינו

מידי יום בבין הזמנים מגיש כתב התיירות של "קול חי" קובי פינקלר את התכנית "יוצאים לדרך" בה הוא ממליץ על מספר מקומות נפלאים לטיול ברחבי ארץ ישראל | סיורים בצפת, אתרים בדרום, ועוד הרבה הפתעות | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום החל קובי פינקלר את המסלול בבירת הגליל עיר הקודש צפת. אלי בן טובים מבית העלמין בצפת שמגלה נסתרות במחילות שמתחת בית העלמין שוחח עם פינקלר, וסיפר על הסיור המיוחד שהוא עורך במקום. "המקום הזה אוצר בלום של ענשי הרוח הענקים מהתקופה הצלבנית עד ימינו אנו". האזינו לשיחה המרתקת:

ממרומי צפת ירד פינקלר דרומה, ושוחח עם תמר יוקל, מנכלי"ת "ויטמין שיא" על הפעילות שהם מציעים בפארק אגם ירוחם, מסלולי אופניים, קארטינג, וקורקינטים חשמליים ועוד הרבה אטרקציות לכל המשפחה. האזינו:

לאחר הביקור בירוחם המשיך פינקלר לערבה הדרומית ושוחח עם ליטל שמואלי, מנהלת התיירות של הערבה הדרומית, שסיפרה על הסיור שהם מציעים למטיילים באזור. על ברז השוקו החינמי כבר שמעתם?

מהדרום עלה פינקלר לעיר הקודש ירושלים, ושוחח עם אילת ליבר שסיפרה על הסיורים המיוחדים שהם מציעים במגדל דוד. אתם יודעים מי בנה אותו ומתי? האזינו להיסטוריה של המקום הנפלא:

אחר הביקור בירושלים חזר קובי דרומה, ושוחח עם ד"ר שחר שילה, ראש מינהלת התיירות בהר הנגב, שסיפר על המגוון הרחב של הסיורים שהם מציעים במקום. בהדרכות במקום שמים דגש רב על החיבור של הנגב לתנ"ך. לא תאמינו מה יש בנגב שלנו:

משם המשיך פינקלר למוזיאון יהדות איטליה, ושוחח עם דניאל ניב, שהסביר למאזינים מה ניתן לראות במקום. הצגות, ביורים, סדנאות וחגגה שלא כדאי להפסיד. מהם הדברים המיוחדים ביהדות איטליה שלא שמעתם עליהם?



0 תגובות